Foto's en wat info.... - Reisverslag uit Jodhpur, India van Peter en Karlijn - WaarBenJij.nu Foto's en wat info.... - Reisverslag uit Jodhpur, India van Peter en Karlijn - WaarBenJij.nu

Foto's en wat info....

Door: Peter & Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Peter en Karlijn

17 Februari 2011 | India, Jodhpur

Hallo allemaal !
We hebben 24 foto's uit Sri Lanka geplaatst, met onderschrift (links bovenaan in laatste reisverslag klikken, wijst zich verder vanzelf...)

Over een paar dagen volgt het volgende verslag, met nieuwe foto's.

Het laatste, 2e verslag kwam niet bij iedereen goed aan, dat had met technische problemen van de website te maken maar alles doet het nu weer (verslag is alsnog te lezen op onze website, karlijnpeter.waarbenjij.nu, voor wie het heeft gemist).

En dan nog dit: om budgettaire redenen (dure tickets), en logistieke redenen (we willen graag langer naar Indonesie en effe op het strand hangen), hebben we een kleine wijziging in het schema aangebracht: we gaan niet naar China, maar 31 maart vliegen we voor ruim 3 weken naar Thailand !! Daar gaan we ons geliefde Bangkok bezoeken en ruim 2 weken op het strand liggen (yeah...). De 23e april vliegen we naar Denpasar (Bali), waarna we nog ruim 5 weken in Indonesie gaan rondtrekken.... Heerlijk !

tot het volgende verslag !
groet en liefs,
Karlijn en Peter

• 17 Februari 2011 - 14:10

Rufus:

3 weken in Thailand, supergezellig! Indien jullie kan, ga naar Koh Chang en Koh Maak. Super mooi en super rustig eilanden! Fijn vakantie en natuurlijk, ete smakelijk!!!

• 17 Februari 2011 - 16:08

Tineke:

Beste Karlijn&Peter, Jullie kennen mij niet, ik ben een vriendin van je zussie Ingrid en kreeg van haar jullie adres en mocht even meekijken in jullie reis, super, wat een fantastische tijd moeten jullie hebben, wat een mooie foto's en leuke reisverslagen, heel veel plezier nog op deze trip.

• 24 Februari 2011 - 20:59

Nienke:):

hoeist daar?
    hier gaat het goed!
    ik had al op de foto's gezien dat het daar super mooi is!!
    ik hoop dat jullie nog een heleboel mooie dingen zullen zien!
    xoxo
    uit het koude kikkerlandje