Fotooooooooo's !!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Peter en Karlijn - WaarBenJij.nu Fotooooooooo's !!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Peter en Karlijn - WaarBenJij.nu

Fotooooooooo's !!!!

Door: Peter & Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Peter en Karlijn

30 Januari 2008 | India, New Delhi

Jawel, het is gelukt ! Nadat we errrug veel nieuwe vrienden hebben gemaakt in diverse internetcafe's in Hampi, Mysore, Fort Cochin en nu in Munnar, is het uiteindelijk gelukt om onze foto's (totnutoe zo'n 430 reeds) op dvd te krijgen en nu ook 9 daarvan op deze fantaaaastische weblog. Er staan foto's bij van Bombay, Agonda en bij de rikshaw (driewieler-taxi) in Mysore. Een uitgebreider verslag van de avonturen van de olijke twee in zuid-oost-Azie volgt spoedig. Alles verder picobello in orde ! Groet van Karlijn en Peter

• 30 Januari 2008 - 15:44

Fam.Stut:

heel mooi om de foto's te bekijken !
    En dan te bedenken dat jullie er reeds 430 genomen hebben,jullie maken ons erg nieuwsgierig Zo te lezen maken jullie het geweldig ,prachtig !!
    Nog veel plezier,en genieten maar !
    Groeten uit Velserbroek
    P.S. vanavond Ajax-Psv en Feynoord-AZ.

• 30 Januari 2008 - 18:23

Jan Van Aert:

Leuke foto's.
    Is de taxikleur afgestemd op de koeienkleur of andersom? De compositie met de heilige strandrunderen zag er goed uit.
    Geniet ervan.
    groeten, Jan

• 30 Januari 2008 - 18:53

Tante Hetty:

Dag Karlijn en Peter,
    De foto`s heb ik net bekeken en zie al weer uit naar de volgende serie. Wat genieten jullie toch hè. Nog even en dan gaan jullie zeker richting Thailand.
    Fijne vacantie nog,

Groetjes vanuit het druilerig Eindhoven
    Tante Hetty.

• 30 Januari 2008 - 20:19

Annemoon Vincent:

Tjseeemenee we worden hier helemaal ongans van die verhalen en foto's. Wij hier kutweer ik bedoel sorry andere woordkeus; regenachtig, vochtig, wind, koud, (begrijp dat ons schrijven ook door anderen wordt gelezen). Jullie lekker chillen en wij hier dagelijks buffelen. Wij hier zijn gewoon strontjaloers. Edoch wij (en vooral ik met m'n tropische roots) voelen gewoon wat jullie daar in de tropen 'moeten' ondergaan. Het is verplicht volop genieten, een ervaring/gevoel dat je nooit meer wordt afgenomen.

Liefs,
    Annemoon & Vincent

• 31 Januari 2008 - 18:18

Paul Sterk:

ha peter en karlijn
    je snapt dat ik vreselijk jaloers aan 't worden ben. zou zo een stuk willen aanhaken. Binnenkort madurai?
    brand maar een wierookstokje bij shiva voor mij ;-)
    plezier Namastéé
    paul

• 31 Januari 2008 - 18:19

Paul Sterk:

ha peter en karlijn
    brand maar een wierookstokje bij shiva voor mij ;-)
    plezier Namastéé
    paul

• 01 Februari 2008 - 09:46

Karen:

Prachtige foto's!
    Vooral laatste lachende blije foto...!!(Ik zou ook lachen :))

• 06 Februari 2008 - 11:50

Michiel:

hehee lieve allebei,
    leuk om te zien dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Heel herkenbaar allemaal en zou zo op het vliegtuig willen stappen! Genietze, op naar de 325773 foto's en tot de volgende mail.
    Dikke kus,
    Michiel