eindelijk....een beeldend verhaal....! - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Peter en Karlijn - WaarBenJij.nu eindelijk....een beeldend verhaal....! - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Peter en Karlijn - WaarBenJij.nu

eindelijk....een beeldend verhaal....!

Door: Peter & Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Peter en Karlijn

29 Maart 2008 | Laos, Vangviang

Hallo allemaal ! Snel he ?? Het ontwikkelen van foto's duurt hier nl. heeeel lang, maar hier zijn er dan een stuk of 70....met onderschrift (meestal) en al !! We hebben wat foto's v/a Sihanoukville (Cambodja) t/m gisteren, Vientiane (Laos), geplaatst. Een verslag volgt binnenkort weer, evenals nog meer foto's, ook van India en Bangkok (YEAH !!!). Enne....scherp opgemerkt tante Hetty, dat we gisteren ook al 10 foto's bij hadden geplaatst (maar toen was ons geduld effe op....en de computer was errug langzaam...wij niet !!). Enne ....Jan? ...wat vind jij ervan ?? Wanneer reageer je eindelijk weer eens ??! Trouwens, de nieuwe foto op de voorpagina is genomen na een dag skieen in de Cambodian snow...

Tot laterzzz !!
Liefs en groeten, Karlijn en Peter

• 29 Maart 2008 - 11:44

Rene:

Goed dat je dat zegt; Had de Cambodian Snow toch even verward met Benidorm Bruin....
    Geniet nog lekker de komende maand, zullen wij er voor zorgen dat er straks echt he-le-maal niets veranderd is hier in Holland.
    XR

• 29 Maart 2008 - 14:54

Tante Hetty:

Hoi Karlijn en Peter.

IK heb nu alle foto`s bekeken, schitterend zie alweer uit naar de volgende serie.
    Dat bungalowtje in Bam Lung mogen jullie voor mij ook wel een paar weken reserveren, lijkt me heerlijk om daar te vertoeven.
    Ik heb ook wel eens op de Mekong-rivier gevaren, dat was in het noorden van Thailand -Burma, wij zijn toen naar Laos gevaren en konden toen op de boot goedkoop sigaretten kopen weet ik nog.

Dag Karlijn en Peter,
    Lieve groetjes van Tante Hetty

• 29 Maart 2008 - 18:16

Vincent:

Was al jaloers na al die verhalen, maar na al die foto's echt stront jaloers. Heb ik maadag weer iets om te overdenken als ik aansluit in de file.
    Zoen van Annemoon & Vincent

• 30 Maart 2008 - 08:43

Jan:

..en wat denk je van het Hollands paasweer "Eastern White"....
    Ik zou toch eerst een washandje hebben gebruikt. Hoewel, de tanden doen het dan weer erg goed op zo'n foto.
    Nog een maand en dan is het weer voorbij. Het vliegt dus tijdig afbouwen. Geniet er nog van. Tot laterzzzzzz.

• 30 Maart 2008 - 19:57

Karen:

Meid, meid, meid, meid.....wat zie je er lekker uit!!! :) :) :) joehoeoeoeoe!!!!!!

• 30 Maart 2008 - 20:19

Karen:

En....inderdaad niet zo leuk van Jan, die laat het volledig afweten.

• 31 Maart 2008 - 06:39

Marten:

Tsjonge, tsjonge....wat zien jullie er pront uit! Leuke, prachtige en voor mij zeer zeker intrigerende foto's. Maakt het avontuur nog beeldender bij de fantastische verhalen. Moet mijn biezen ook maar eens pakken.
    Roken jullie nog? Peter staat nergens rokend op een foto..Vind ik niets voor hem..
    Als jullie het nog niet zat zijn en nog geld over hebben zou ik er een paar maanden aan vastplakken..Heb je geen geld meer, verkoop dan je verhalen maar aan ons. Weet zeker dat we er voor willen betalen.
    Hier missen jullie werkelijk helemaal niets. Er gebeurt hier niets leuks of bijzonders. Het weer is K..!! Balkenende nog premier en de aarde draait nog steeds om de zon...Kortom quite boring!
    Anyway..geniet nog ff. Jullie hebben nog een maand te gaan...potverdorie..wat een rijkdom!!

groet,

Marten

• 31 Maart 2008 - 07:47

Cees:

Hi Indianen! Echte rode klei zeker? Groeten uit de Iglo.

• 09 April 2008 - 12:31

Piekeltje:

Cool die foto`s !!! Een jonge GOD ben je Pepo!!! Hou nog even vol!!! Over en maand mogen jullie weer naar huis :-)
    Kus Piekel & Wendy.

• 14 April 2008 - 15:19

Fokko En Carla:

Lieve Karlijn en Peter
    Weer genoten van jullie foto's. Wat een geweldige ervaring om op zoveel plekken in de wereld te zijn. Nog even en jullie avontuur zit er op. Nu je mams kijkt natuurlijk erg uit naar het weerzien. Wel leuk ze vertellen ook heel enthousiast over wat jullie meemaken.
    Nog bedankt voor de mooie kaart. Onze computer [harde schijf was kapot] is weer gemaakt eerder reageren lukte niet.
    Geniet de laatste weken ook nog van de mooie reis, pas goed op elkaar en een hele goeie vliegreis weer naar huis.
    We zien elkaar weer en dan horen we vast nog een heleboel meer.

Liefs, Fokko en Carla