Kakelverse fotootjes! - Reisverslag uit Delhi, India van Peter en Karlijn - WaarBenJij.nu Kakelverse fotootjes! - Reisverslag uit Delhi, India van Peter en Karlijn - WaarBenJij.nu

Kakelverse fotootjes!

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Karlijn

26 Juli 2016 | India, Delhi

Hallo! Zoals beloofd heb ik 52 kakelverse foto's bij het laatste verslag geplaatst.
Om "technische redenen" ontbreken o.a foto's van de floating market in Srinagar en het Tso-Moriri lake. Maar er zijn genoeg andere leuke kiekjes, lijkt me.
Oh ja, mocht je het laatste verslag, van 21 juli, niet hebben ontvangen: kijk dan in je spam-map of ongewenst mails o.i.d. Foutje van waarbenjij.nu.
Tot de volgende keer!
K & P

  • 26 Juli 2016 - 21:57

    B. J. Van Etten:

    In één word gewêldig!
    BJ

  • 27 Juli 2016 - 10:03

    Marten:

    Potverdorie... Dat, en vooral ook jullie, ziet/zien er goed uit! Enne.... wat mij opvalt... ik heb nog geen pakje sigaretten bij een biertje zien liggen...??
    Anywgay, ik heb ook foto's gemaakt van het laatste EK waar we weer net niet kampioen zijn geworden en van de finish van de tour waar weer net niet onze driekleur op het schavot wapperde.
    Niets nieuws onder de Nederlandse zon dus. De zon die goed bezig is de laatste tijd.
    Verder hebben we een Brexit, tegen alle verwachtingen...., overleefd, komt er in Turkije een aap uit de mouw, word ik onrustig van alle verwachte verkoopopbrengsten van mijn woning, word ik gek van alle herhalingen van tv-programma's waar het porem van Matthijs van Nieuwkerk in voorkomt en ondertussen is het menu van de Thai op het Javaplein nog steeds niet veranderd....

    Vanaf een immer interessante werkplek in Purmerend wens ik jullie nog veel vreemde, vriendelijke, vredige en vooral verwonderende reisavonturen!


  • 27 Juli 2016 - 11:46

    Sjaak:

    Hoi Karlijn/Peter,
    Het zijn weer prachtige foto's ! Ja,Ik heb het verslag van 21 juli ontvangen ,maar Ik heb jullie 22 Juli 'n brief gestuurd . Hebben jullie die ontvangen ? Groetjes en tot het volgende bericht !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Peter en Karlijn

Peter en Karlijn op de Chao Phrayarivier, Bangkok

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 479
Totaal aantal bezoekers 74673

Voorgaande reizen:

01 Maart 2016 - 31 Augustus 2016

6 maanden Azië

30 December 2010 - 30 Mei 2011

Sri Lanka-India-Nepal-China-Indonesie

28 December 2007 - 29 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: